Usein kysytyt kysymykset
Voinko saada laskun e-laskuna?
Olemme ottaneet käyttöön e-laskun. E-laskusopimus tehdään oman verkkopankin kautta ja yksilöintitietona toimii laskun viitenumero. Sopimus löytyy nimellä Enity Bank Group AB. Suosittelemme, että otatte e-laskun asetuksista käyttöön automaattisen hyväksynnän. Mikäli aiempi lasku on jo muodostunut, vastaanotatte sen vielä postitse. Kun E-laskun ottaa käyttöön, ei paperisia laskuja enää saavu.
Suosituimmat kysymykset kategoriasta: Maksut
- Voiko lainan eräpäivää muuttaa?
- Kuinka pitkä laina-aika on mahdollista saada?
- Onko lainoihin mahdollista saada lyhennysvapaata?
- Miksi maksueräni on muuttunut?
- En ole saanut laskuani, miten minun tulee toimia?
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?
Olet lämpimästi tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Puh: 09 3158 7600
Jos sinulla on kysyttävää lainahakemukseesi liittyen, olethan yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen hakemus@bluestep.fi.