
Usein kysytyt kysymykset
En ole saanut laskuani, miten minun tulee toimia?
Lähetämme laskut postitse ja lisäksi ne löytyvät sähköisestä OmaPosti-palvelusta. OmaPosti-palvelun saat käyttöösi postin verkkosivuilla, josta voit ladata myös palvelun mobiilisovelluksen.
Mikäli et ole saanut laskuasi, otathan yhteyttä osoitteeseen maksut@bluestep.fi.
Suosituimmat kysymykset kategoriasta: Maksut
- Voinko saada laskun e-laskuna?
- Voiko lainan eräpäivää muuttaa?
- Kuinka pitkä laina-aika on mahdollista saada?
- Onko lainoihin mahdollista saada lyhennysvapaata?
- Miksi maksueräni on muuttunut?
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?
Olet lämpimästi tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Puh: 09 3158 7600